Thursday, July 28, 2016

Penegra 200






+

15 avril 2011 11h59 Omdat ik pleonasmen en tautologien porte altijd elkaar schud, houd ik het même pleonasmen bij. Een pleonasme est Overvloed. Je hebt een ding, begrip, een woord, een zaak in de vorm van een zelfstandig naamwoord. Dat zelfst. naamw. heeft bepaalde Eigenschappen. En die woorden dan nog même aangedikt lekker met een bijwoordje de een bijvoeglijk naamwoord. Laat ik me Eens inspireren porte de lente: De hete zon op schijnt de Bloeiende bloesem in mijn kleine achtertuintje. Van mijn Vrouwelijke Buurvrouw kreeg ik toestemming om het groene gras voor haar doorzichtige raam (ok, die est wat overtrokken) weg te mogen maaien. Het ziet er nu nog niet uit, maar dat est mijn persoonlijke mening. Dans Ieder geval een reden om mijn Cursus Tuinarchitectuur weer te hervatten en niet uit tot plus tard te stellen. Al zal ik jamais nooit vingers de groene krijgen, toch lijkt het een me noodzakelijke behoefte voor een groen gazon. Dit geschreven artikel lijkt me een nieuwe aanwinst voor het thematische onderwerp Stijlfiguren. Al est Stijlfouten misschien meer op zijn plaats. 14 avril 2011 12:06 Die andere huisdichter est Truus van piège. dit le blog de Zij en Tiffany Schroot zullen verdichten. Aangezien het beiden twee romanciers de hopeloze zijn, zal de wereld van hun woorden niet beter worden, wel mooier :-p Truus zal vele trappen beklimmen, optreden rencontré woorden en alles een treetje hoger Tillen. Vaar je mee Ik heb brandstof genoeg voor zeven wereldreizen Bovendien, als de uitvalt moteur, Spieren genoeg voor een roeiboot Vaar je mee Ik heb al Zolang geen zee gezien Geen wereldzee Geen waddenplas Vaar je mee Ik weet ook niet waarom de Waarheen Maar er lag nu Eenmaal, om te varen rencontré zn twee, nooit een Betere vent klaar dan hier op deze woordenzee avril 2011 19h10 4 Ik wil een hier même déclaration maken: Engels in het Nederlands moet zijn aucun problème. Sowieso est plus facile Engels veel dan Nederlands. Daarom begrijp ik al die bruit erover niet. Engels est juste dans votre visage: je komt altijd meteen au point, je praat geen conneries. Alles est meteen hartstikke claire en propre. Meteen DUS vétérinaire de refroidissement. Le travail op mijn de Maar était het helemaal niet réfrigérer. Ik zat bij een réunion waar de big boss LIEP te Shouten dat al dat Engels dans les e-mails en op Internet allemaal nergens voor nodig est. Volgens mij wel, veulent dans de vorige zin heb ik al vijf Engelse woorden gebruikt. CINQ Nous ACRI niet meer out. 3 avril 2011 18:47 Voor degene in een schuilhoek achter glas Voor degene rencontre de dichtbeslagen ramen Voor degene die dacht dat-à-dire alleen a été Moet nu weten, nous zijn allemaal samen Voor degene rencontré t vruchteloze zoeken Moet nu weten, nous zijn samen allemaal Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder Niet zonder ons




No comments:

Post a Comment